2011-10-18
 12:14:59

Mammagris

Just nu har jag en tokmammig bebis, d e ganska mysigt att betyda så mycket för någon.. Samtidigt som man vill ha 5 min för sig själv ibland..

Igår blev Novalie helt hysterisk när jag skulle duscha så m kom med henne till badrummet, då sträcker hon sig lixom mot mig. Galna unge! Kvällarna är värst, när hon är trötter är mamma den enda i världen <3

Nu snarkar hon i sovrummet, älskade underbara unge!

Har redan beställt mina kort, hoppas dem kommer innan helgen. Hängt blöt tvätt och vikt den torra har jag gjort också, känns som om jag konstant tvättar.. Borde verkligen våga mig till tvättstugan istället för att tvätta hemma.. Men jag hatar tvättstugor, det är vidrigt!!!


Mia

så är det nog, mammor är bäst länge länge (sa hon som gråter efter sin mams när hon har ont å så hihi)



kram din lilla illbatting :-D



PUBLICERAT: 2011-10-18, 13:12:08 | URL: http://fredthevov.blogg.se/
Sophia

Jag önskar nästan att jag skulle kunna säga, -Hur menar du nu?? ;) Har redan upptäckt detta hos Nova med.. Tänkt vilken grej att få gå på toa ifred, eller varför inte duscha? Gäller att hinna med ALLT när de små sover.. ;)

Jodå ang blöjor, vi diggar med Libero. Det vi haft sedan hon föddes. Annars har vi bara prövat pampers, som jag inte gillar.. Lite jobbigt när hon är "mellan" två storlekar. Men vips så passar väl 2:an.. pussis!



PUBLICERAT: 2011-10-18, 15:33:18 | URL: http://rosasophia.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva

men vad mysigt, en mammig liten bebis ;) haha. Nä men det är väl klart det är mysigt ibland, fast kanske inte heeela tiden ? :)



allt är toppen med oss, hur är det med er ?



PUBLICERAT: 2011-10-18, 16:22:42 | URL: http://emmajosefine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: