2011-10-23
 08:40:54

Mordmysterium

Novalie tyckte söndagen skulle börja 7.15, annars brukar 8 vara magisk tid.. Men eftersom vi var iväg igår hade sovmorron varit himla najjs!!

Helgen går i rasande fart! I fredags morse kom E och hämtade oss hem till henne. Sen spenderade vi dagen där med henne och hennes son. Wiie vad kul vi hade, busade som galningar med ungarna och Novalie stog utan att hålla i sig toklänge!! M kom och hämtade oss vid 17 och efter att ha tjötat en stund drog vi till sisjön och köpte med och thai hem! Smaskens!

Lördag morgon drog M iväg på älgjakt och jag å Novia drog efter en slappmorgon hem till mina päron för frukost. Köpte med bröd från La Pain francais, möms! På eftermiddagen lämnade jag novis där för att åka hem å göra iordning mig, m kom hem 17.30 och klockan 18 trillade vi in på scandic backadal me andan i halsen för att gå på Mordmysterium! M fick i 30-årspresent av snälla vänner, en rolig gtej och kul att göra något tillsammans!!

Nu kurrar min mage så ska väl brassa på lite bacon och ägg till mig och min trötte make. Idag=packa traderapaket, pyssla och babysim!


Linda-Mamma till Alfred

ÅH vad kul,säljer du med på Tradera. Vad heter du där, eller skicka en länk vettja;)

Trevligt med mordmysterium!



PUBLICERAT: 2011-10-23, 19:20:03 | URL: http://hummingbird.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva

hahaha jag läste "brassa lite bacon" så tänkte jag bara på den där reklamen och kan liksom inte få ut det ur huvudet ! Galet :) hoppas att ni har haft en fin helg !!



PUBLICERAT: 2011-10-23, 19:33:18 | URL: http://emmajosefine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: