2011-10-17
 09:30:21

Ny vecka nya tag!

Äntligen börjar jag känna mig friskare! I helgen har jag fått gjort massor och det hjälpet nog till att känna mig pigg..

Igår va vi på babysimmet och Novalie älskade de! Plaskade som en dåre pch hade ett stort leende igång hela tiden! Hade dock bara mobilkamera men nästa gång åker systemkameran me istället!!

Novalie härjar runt som en vilde just nu och jag dricker kaffe. Hur orkar hon? Somnade vid 21.30 igår och vakna 8 som vanligt..

Har ställt hennes stol framför lådorna för att hon inte ska klämma fingrarna. Istället ställer hon sig mot den och puttar stolen och vips kommer hon åt lådorna, som nu är tömda...


Sophia

Vad skojsigt det låter med babysim! Får se om vi vågar oss på det sedan. ;) Även en god nyhet att du börjar bli friskis. :)



PUBLICERAT: 2011-10-17, 17:03:46 | URL: http://rosasophia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: