2011-10-13
 20:40:11

Snuttan min

Novis pillar med sin snuttefilt här bredvid mig i soffan och jag kollar robinson. Hon Somnar nog snart så jag kan lyfta henne till sängen och få 5 min för mig själv idag med en kopp te för min ömma hals!!

Idag har varit en tung dag med mycket gnäll :(


Linda-Mamma till Alfred

Åh hihi vi förlovade oss 2005 ;)Gamla i gemet vi och ringarna;)

Hehe ja inte så billigt åt göteborgs hållet heller inte här i sommaridyllen heller;) Nära till allt Lysekil,smögen,fiskebäckskil, hunnebo,bovall,strömstad,oslo...vår tomt är på 5700kvm;)Huset på 300 hihi. Var ett renoveringsprojket när vi flyttade in så vi fick det till bra pris med ett kanonläge nära till havet 10min gång;)Vi har verkligen gjort vårt livs affär..



PUBLICERAT: 2011-10-14, 10:43:54 | URL: http://hummingbird.blogg.se/
sofie

Så söt hon är!!



PUBLICERAT: 2011-10-17, 22:24:59 | URL: http://blomstertappan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: