2007-08-15
 14:30:21

Längta

Längtar efter min lilla bebis! Svårt att jobba när jag tänker på henne. Ser framför mej hennes härligt glada uttryck hon har när jag kommer hem.
Öronen spända, svansen viftar, ögonen lyser, tungar pussar, benen studsar.. söööööt, hon har helt hysterisk "look" när vi kommer hem. Söta rara underbara (rimmar)

18.30 idag är det ringträning, ska försöka lura med husse till Huveröds och MyOne innan =P. Inte så svårt igentligen. Hade behövt kolla på några bra promenad-skor med. Hmm.. Jaja.. ska vara glad om han följer till de första butikerna. På ringtäningen ska han följa med iaf =).

Slog mej idag att jag aldrig bloggar på min egen blogg längre, förmodligen för att mitt liv kretsar mest runt lillan.. läste mina gamla inlägg igår, ganska roligt faktiskt...

~ Jenkan ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: