2007-08-13
 08:17:36

Träff

Igår vart det träff igen...

Innan träffen var som sagt en riktig buse! Jag hade packat hennes lunch så hon skulle äta när vi kom dit. Men när jag sprang ner i källaren för att hämta brallor och sen kommer upp.. ja, då ligger påsen i bitar och Leias mage buktade suspekt!!

Träffen var jättekul. Vi var 8 pinnar: Leia, Laban, Alli, Ziri, Jade, willy, Patrick och Jolle.

Leia var väl inte jätte-lekig, hon spanade mest på de stoooora pinnarna och ibland tog hon ett lopp rakt igenom klungan och fick med sig några jagandes.. Lilla hjärtat, matte tyckte inte att det var lika komiskt. Men hon e snabb!!

På vägen stannade vi och hälsade på Harley med.. myyyyys

Jag tog MASSA bilder, vet inte om de är lyckade dock. Har inte kunnat ladda upp dem då vi inte var hemma igår kväll. Men dem kommer nog ikväll.. Hoppas jag.

Nu ska jag ta mig till jobbet, Leia hälsar sovandes från mitt knä....

Söta Leia (gammal bild, 9 veckor.. sååå söööt)

~ Jenkan & Leia ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: