2007-12-28
 20:19:49

Åsså va det ledig igen =)

Underbara ledighet! Bort från stress på jobbet och totalfokus på Sessan Leia!

Idag inhandlades en ny klicker. En lila från Gibbon =)
Anledningen är att den gamla är utsleten! Knappen fastnar. Hade en reserv men den är där den inte ska vara: BORTA!! Utan klicker överlever vi inte, inte heller de som vi möter ;).
Klickade in Leia på den nya direkt när jag kom hem. Så nu kan vi tuta *hoink* och köra *brum* igen!!
image376

Kom dock på när jag kom hem att vi ska till MyDog och jag kunde köpt klickern där.. men men.. säkert ingen prisskillnad och jag kan ju faktiskt köpa en till *fniss*

Leia är för tillfället en tok-DP. Funderar också på om DP står för Djävulsk Prutt ;). För Leia har börjat fjärta igen, vilket hon inte gjort sen vi bytte mat för typ 3 månaders sen. Sen gnyr hon och är allmänt otålig. Kissar som en liten fontän också!! Skulle inte förvåna mig och hon började löpa lagom till MyDog..
Å andra sidan så "måste" hon löpa snart, eftersom annars löper hon säkert på Klickerkursen den 26-27 januari. Men men.. inget vi kan styr över iaf... Det blir som det blir, hade dock varit trevligt om hon kunde vara en liten gullig tjej igen, utan sina små tix!
Nu ligger hon och gnager på mitt lillfinger, inte speciellt skönt kan jag lova!!

Snart ska matte njuta av en Bacardi Breezer Watermelon och Leia ska få ett märgben. Yummi!

Helgen innehåller mycket mys och förhoppningsvis ett spår eller två!!

Kramar och svansvift
~ Jenkan & Leia ~


S A R A

kul med ledighet =)

ha en 3vlig helg =)



PUBLICERAT: 2007-12-28, 20:27:34 | URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Faye

ja verkligen as skönt att va ledig



PUBLICERAT: 2007-12-28, 20:30:57 | URL: http://fayecity.blogg.se
Nina

Visst är det skönt att vara ledigt igen =) I Like.



PUBLICERAT: 2007-12-28, 20:37:57 | URL: http://anina.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: