2007-12-15
 19:55:08

Bamse i armhålan

För tillfället försöker Leia gömma "Bamse" i min armhåla. Yes, jätteskönt. Vad gör hon inte för sin matte?

Idag har matte varit i stan för att köpa de sista julklapparna. Hittade desvärre nada =(

Kom hem till en pigg råtta och drog med henne och mina päron på promenix. Som vanligt blir det 99% bilder på lillfis.

(Nu försöker hon trycka upp råttan från IKEA i armhålan istället. Hallå, som om det skulle gå bättre?!)

Hur som helst, här är några bilder från idag!

Likheten med råttan i min armhåla och råttan nedanför är slående!


"Jag kan bära de där pinnarna åt dig om du vill!"


Fin höst-tös (igentligen är det väl vinter?!)


Några hundra meter bakom ligger päronens hus! Så, så här fint är det där jag är uppvuxen! En klar dag kan man se Vinga fyr.
(Fiskebäck)


Ha en fin lördagkväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: