2007-12-10
 10:47:12

Leia min skutt

Leia stog och tittade på mig imorse när jag skulle åka hemifrån. Hon såg så lessen ut. Men hon sken upp när jag ropade "Ska du följa med?". Stora lyckliga skutt mot matte!

Nej, jag lurade henne inte. Jag skulle köra henne till "dagis".

Hon är så stor nu, känns som om jag nämner det hela tiden. Att hon växer fort. Men det gör hon juh!

Har ju gått och sett fram emot löpet för att hon ska mogna och vi vill även ha det "överstökat". Men nu hoppas jag nästan på att det inte ska komma alls!!

Får helt enkelt acceptera att ens lilla skrutt rymms i handflatan längre..


Lisan

Vad är detta för lyxeriverksamhet, åka med matte! Men till svärföräldrarna dina då? Himmla tur hon har den lilla mysgurkan! Tack än en gång för frimärkena, riktigt schysst måste jag säga och det gick så himmla smidigt, men du får gärna tillbaka dem jag inte använde :) Kramisar!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: