2007-12-18
 23:13:34

Sjuklingar

Idag har jag varit hemma sjuk, lite bittersweet eftersom jag mår blää men får vara med min prinsessa! Hon är underbar!

Leia har varit lite orolig i magen, typ litet kräk. Kan iofs vara hunger, men vi får väl avvakta!

Vi har inte gjort så mycket idag, mest slappat vid TV:n, pratat i telefon med Mia.. haha.. vi kan konsten att ordbajsa! Förstår inte hur vi kan tänka så lika, miss U. Måste ringas oftare hörrö!!
Leia vill förresten ha bilder på brorsan!! A.S.A.P!!

Nu är det nana-dags. Hoppas att vi är friska imon,  matte måste ju jobba!

Leia är sötast!!



Lite gnäll igen:
Jag erbjuder ofta hjälp, men blir ofta bränd.
Ni vet "erbjuder du någon en hand, tar dem ofta hela armen" eller hur går den?! . Jag får ofta "bli av med armen"
Sen finns det ju även dem som inte är tacksamma! Om någon gör dig en tjänst som den personen egentligen inte behövt göra, var för sjutton tacksam! Gasch, blir trött på människor som inte uppskattar!!
Vad är det för värld vi lever i? Eller är det bara matte som är naiv, ska man sluta hjälpa?
Nja, får snarare bli mer selektiv och vända mig till människor som uppskattar!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: