2007-12-09
 19:07:06

Söndag

Idag är det söndag, vår helg har susat förbi. Har fått gjort en del så det är inte sååå farligt med en ny arbetsvecka.

I lördags stack jag och Leia iväg till Tippen för att träffa DP-sarna. Bidde 4 DP's och en chihuahua. Tog en runda och det blev mycket träning. På/av med koppel och sitta och vänta på att någon går förbi, med störning av andra. Leia skötte sig jättebra. På väg hem köpte matte en hatthylla som husse ska sätta upp när han hinner.. hmmm..
Väl hemma städade vi, behövdes. Gjorde även iordning julkorten, har lite kvar men det ska hinnas!!

Idag på morgonen var jag och Leia iväg med Lisa och Chloe (alltså utan Imsa) på promenad. Tog en vända här i Askim, går alldeles för sällan i våra egna trakter tycker jag!! Var mysigt att träffa Lisa så vi fick prata av oss. Blir så sällan nu, har så mycket som måste göras på alla håll. Leia och Chloe skötte sig jättefint. Såklart!!

Lisa släppte av mig på Frölunda Torg där jag och Leia, Laban och Ulle, Sanna och Allie skulle ta bussen in till stan för pinneträff.
Vi sågs allihopa (9 hundar med eftersläp) på Götaplatsen, sen gick vi tillsammans hem till Gottfrid och Madde som hade gjort fika. Sovrummet gjordes om till fotostudio.
Jag och Sanna tog sedan vagnen hem med två mycket trötta DP's.
Otroligt trevlig dag och väldigt mycket miljöträning!!

Matte har varit väldigt dålig på att fota. Därför så lånar vi här en bild från www.mycane.se

Willy gör en snuskig attack på Leia..
image359



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: