2007-10-26
 08:59:50

Leia snackar

Jag blir aldrig bra på bild, matte blixtrar och blixtrar men det blir typ inte bra!

Titta bara på dessa matte tog på mig imorse..

- Mitt huvud ser gigantiskt ut!!
image239

- Här blundar jag,  öronen ser skeva ut och jag sitter som en säck potatis!
image240

Jag tror jag får sparka matte som fotograf, får helt enkelt hitta någon som tar bättre bilder. Eller så får matte köpa en bättre kamera. Snart får hon inte ta bilder på mig längre!!

Hon lyckas liksom ibland, men väldigt ofta blir det knas.

Ang. mina s.k. hormoner i mattes förra inlägg. Jag är inte alls på dåligt humör, bara morgontrött! Hur skulle ni känna om matte väcker er på eftermiddagen och ni bara sovit typ 20 timmar och hon vill TRÄNA?!?! Sikket sätt!

Förlåt för mitt gnälliga inlägg, nu ska jag gå och nana med husse igen!

Svansvift!!
~ L ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: