2007-10-26
 08:43:14

Löp på G?

GASCH, hur många signaler ska vi försöka tolka? Hur många PMS-anfall ska vi uthärda? Hur mycket dåligt humör kan matte och husse hantera?

Ja, detta är några frågor vi ställer oss här hemma! Det känns som vi väntat på detta löp länge nu, hon har liksom varit på 'G' ett jäkla tag nu. Hehe.. knas! Säkert vi som övertolkar alla s.k. 'signaler'. Och skyller hennes dåliga humör på ett löp. Tonårshormoner är det med all säkerhet iaf =P.

Imorse var Leia extra pussig och skulle mysa med mig. Hon mös i min famn när jag gjorde cappuchino till mig. Så sött. Hon kröp riktigt ihop som en liten bebbe, vilket hon iofs är! Jag skulle kunna krama henne hur länge som helst!! Min gossetjej!!

Jaja, löp på G? Nja, kanske inte ändå?! Eller?!

Det kommer väl när det kommer och tills dess får vi stå ut med denna PMS-tant eller tonårsrebell kanske passar bätte..

Hon kommer i alla fall alltid vara min lilla söta bebis!

Leia 4,5 vecka (Foto: Åsa Persson )
image12

~ JML ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: