2007-10-07
 08:34:15

Måndag... neh, söndag!

Igår hade vi Hundparty här hemma hos oss, 9 pinnar, en jrt och en dallis.. en del liv ja, men kul!

Finns bilder på hemsidan

På eftermiddagen åkte jag, Lisa och Fred iväg med vovs till Tippen för träning. Hann tyvärr inte så mycket, men fick lite tips från LisaFis!

Anledningen att vi hade lite bråttom var att vi skulle hem på middag hos mina päron. Gott var det och mätt blev man!

Jag tyckte gårdagen kändes som en söndag, alltså trodde jag att det var måndag imorse, vilket gjorde att jag vaknade klockan 6 och kunde inte somna om. Jobbigt!

Mös lite med Beia innan jag satte mig här.

Idag ska jag och Lisa med vovs ut och SPÅRA och plocka svamp! Lovely!
Frågan är vilket som lockar mest: Svampen, spåret eller användandet av vår fina spårutrustning?! Jämn match!

Neh.. nu ska jag dricka kaffe, Leia ska äta frukost och så ska vi packa en väska till idag. Lisa ska ringa om en halvtimme.

Hmm.. undra om vi har något gottit att ha som spårslut, matte måste verkligen hitta något Beia diggar, just nu far hon bara förbi!!

Svamp och spår på er =P

~ JML ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: