2007-10-17
 23:11:31

Mat och värme

I söndags var vi ute och promenerade vid Askimsbadet, Leia busade runt lite grann. Var ett tag sedan hon fick springa fritt. Jagade lite Kite-surfare =)

248393-198

Så sööööt hon är vår lilla törnrosa!
248393-199

Matte och Leia vid havet, lite kallt var det!
248393-200

Nedan följer bilder på lite shopping och Leias ½ års presenter:

Detta är en Nordic-Burgare som man kan ge hunden när man inte har tillgång till frys. Det är ju lite bökigt med färskfoder på det sättet och då är det ju bra att ha ett alternativ:
248393-207Inköpsställe: Hundreviret

När jag var på Hundreviret idag för att köpa mer mat och burgarna ovan så hittade jag denna lilla söta vovven, (nej nu menar jag inte Leia utan den ljusa saken på golvet framför henne)
Vovven sjunger "who let the dogs out...." (fortfarande inte Leia utan den ljusa saken!)
Hur som helst jättesöt liten vovve (både Leia och den ljusa saken)
248393-204Inköpsställe: Hundreviret
Matte han är goooooooooooooooooood!
248393-205

Nu ru, nu ska jag keka opp daj!

248393-206

Beställde hem två tröjor för ett tag sedan, skrev det på bloggen men det tog en jääääkla tid att få hem dem! Men här är den ena:
Lite liten men jag har sytt ut den =)
248393-203Inköpsställe: smadjursbutiken.nu

Såååå härlig bild:
248393-202

Detta är den andra, som är i ett regntåligt material med en lite påse på ryggen, den tog vi visserligen bort, men ändå =P
248393-201Inköpsställe: smadjursbutiken.nu

Vi har även köpt ett täcke, som mest köptes för reflexerna =)
Kan tillägga att Leia stog såhär i 5 min, medans jag tog massor med bilder med min kamera som blixtrade fel. Hur som helst så bidde det ett mörkt fint kort =)
248393-209Inköpsställe: Rusta

Sitt kan hon också lillfisen!
248393-208

Nu ska jag mysa med min halvåring!!!
kraaaaaaaaaaaaaaaam

~ JML ~
Leias Place


Lisansson

GRATTIS halvåringen! Fast jag tycker dte är gulligare att säga grattis på 6 månadersdagen! Nospussar till Leia! Vilken supersöt voffse, den som sjunger! Ja Leia också fast den lilla ljusbruna me! Måste helt enkelt ge mig av till hundreviret någon dag. Jag som ändå jobbar i majorna. Har upptäckt små torra hudfläckar på imsas rygg. Kanske är det bara en tillfällighet men kanske är det maten?!?! Hon är så himla dålig i magen nu också, pah blä!!! Söta beia i kläder, najs med en t shirt som är svart, den syns ju nästan inte ;) O det där täcket från rusta - kass kvalitet men rätt schysst ändå. Man får vad man betalar för! Kanske inte så dumt att ha något billigt under valp(läs tok)tiden. HAHA PUSS på er, ses snart! Toksöt bild på dig och beia vid havet, myys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: