2007-10-11
 20:13:58

Nordic Färskfoder

Idag har matte varit och handlat! Först åkte jag till Hundreviret i majorna och hämtade smakprov på Nordic färskfoder!
Fick med mig 4 st 0,5 kg klimpar, räcker i 10 dagar! Hihi.. Hoppas nu att det är något för oss!!
(Detta var allstå det mystiska, jättehäftigt eller hur?!)


Sen åkte jag till Grissly och köpte hundben, glömde göra det i majorna.. tss.. Blev ett sånt här fake-märgben. Inte så ben faktiskt. Den smulade sönder med en gång. Och färgade den vita soffan.. hehe..


Sååååååhääär mysig va Leia innan hon skulle få sitt ben!


Nu har vi avnjutit tacos och så ska vi myyyysa med vår sessa!!

Kramis
~ JML ~
Leias little Place


Lisa

Kunde man köpa direkt i majorna eller måste man beställa? Strunt i att det luktar skit. Alltså, det är ju som jag sa, ideala vore ju att ha en extra liten kyl/frys till hundmaten men inte så möjligt kanske. Vi är i Värmland jag och Chloe och har det lööövely förutom minusgraderna, haha! Puss ses när beia är smittofri!



PUBLICERAT: 2007-10-13, 20:36:49 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: