2007-10-30
 08:04:36

Ny design

Nu har hösten kommit och då krävs en mörkare design på hemsidan.. Okey, den är väldigt mörk, men jag hittade ingen färg som passade oss. Ska fortsätta leta. Kom GÄRNA med förslag. Fick idétorka =P och då kändes svart som en otrooooligt käck lösning.
Men svart är ganska tjusigt ändå..

Hemsidaproblemet är hyffsat löst, fick även ta bort alla bilderna så länge, haha, kunde ha 50 MB på hemsidan, min var på 150 MB. Tsssss.. Har beställt lite mera sidor. Man kan tydligen ha 5, såklart jag måste ha deeeet!!

Vill gärna ha tips på gallerisidor också! Känns tråkigt att ha hemsidan typ utan bilder nu.. vet inte vad som tar massa plats, måste undersökas. Har ändp komprimerat bilderna ordentligt!

Ni som har bilder länkade från vår server, sorry, var tvungen att rensa hela servern!! Hör av er så kan jag lägga upp dem på annat sätt!

Nu börjar jag jobba! Ciao!

~ Jenkan ~
Leias Place


UPDATE:
Jag har redan tröttnat på de nya färgerna på hemsida.. tjåååk. Måste komma på något annat =P
Tips mottages tacksamt!
Hemsidan funkar för tillfället inte så bra i FireFox =P


Magdalena

haha.. 150mb.. inte undra på att det inte fungerade som det skulle :p ´Kul med ny layout! Påminner mig om att jag oxå borde fräscha upp min sida lite ;)



PUBLICERAT: 2007-10-30, 08:37:09 | URL: http://dalmatians.se
Lisa

Oj vad galet mörkt! I FF ser framsidan väldigt knasig ut, all text och Leiabilden på framsidan hamnar långt ner så att man får scrolla ner. Lite höstfärger tipsar jag om! :) Kanske halloween-tema mot det svarta? Jippie idag höjer riksbanken reproräntan!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: