2007-10-22
 08:56:24

Ny vecka, Nya tag.

Jahopp då vart det en ny vecka. Efter denna helgen känner jag min ganska seg. Gör nog hela familjen, inte minst Leia. Funderar på när hon ska bli sig själv igen.

Leia har verkat ganska uppe i varv hela helgen, ganska uttröttande. Kanske inte konstigt att hon betedde sig som hon gjorde på utställningen =P. Det kan ju vara ok att bete sig annorlunda ibland men tråkigt när man känner själv att ens vov inte representerar sig själv till 100%. Det är möjligt att det är en del hormoner i omlopp hos henne, sen har hon ju faktiskt precis varit sjuk och vi har bara tränat inomhus, därmed utan distrahering.

När Leia mjällar, morrar på allt och alla, kissar som en tok och är okontaktbar, inte ens vet vad sitt är. Ja, då är det något som är vajsing. Kände inte igen henne igår. Lite deppande måste jag erkänna.

Men men.  Nu när Leia är fysiskt frisk så ska vi sätta igång och träna på lite smått och gott =) tror vi behöver en personlig coach *hint-hint* till prickigkorvsmatte. Jag vill sätta upp ett schema mer och se till att vi tränar ordentligt. Just nu blir det lite hattigt och svårt att veta vad vi ska fokusera på. Vi missade ju en del på valpkursen, fick inte alls ut så mycket som jag ville ifrån den. Tråkigt..

Ny vecka, nya tag

~ J ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: