2007-10-11
 09:20:56

Spännande

Idag ska jag göra en sak! Haha.. vad vi är mystiska vi!

Ska visa bilder senare idag, om jag kommer ihåg!

Träning:
Igår klickade jag och Leia in ordet 'kom', så att det ska sitta ordentligt. Hon har kunnat det innan men nu lyssnar hon inte på't längre..
Ska köra några fler pass. Började med att klicka när hon var på väg mot mig. La sen in 'kom' när hon var på väg, klicka när hon var nästan framme. Sen ropa jag 'kom' och när hon kom så klicka jag! (lägg märke till att jag skrev när hon kom och inte om). Hon är duktig fast hon har grova koncentrations svårigheter för tillfället. Att sniffa runt är mycket skojjigare!

Hon är jättesvår att få kontakt med vilket har gett lite bakslag i vår anti-skäll träning. Men men, försöker träna så mycket det går. Nu får vi ju inte gå på valpkursens 2 sista gånger heller. Vi får heller inte ta igen de tillfällen senare. Jäkla sätt tycker jag!!

Att hon är sjuk märks inte av alls och jag är fortfarande inte helt hundra på att det är kennelhosta! Men eftersom det inte finns så mycket annat det kan vara, plus att många här i Gbg har det nu, så tar vi det säkra före det osäkra och isolerar henne från andra vovs!!

Måste köpa mängder av olika ben idag, Leia MÅÅÅÅSTE tappa sina mjölkis-hörn-tänder NUUUUUW!!

Igår avslutade Husse sitt lyckade projekt på Volvo, så idag är han hemma med Leia (moi=avis). Får se vad han hittar på nu?!

Kramar och Svansvift
~ JML ~
Leias grymma Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: