2007-09-14
 09:28:38

Jag, matte?

Matte, jag? Neh, kan inte vara sant. Skulle jag? Hallå? Neh? Ljug nu inte!

Ibland vaknar jag och tittar på Leia och tänker så. Konstigt. Även fast hon är en stor del av mitt liv så kan jag fortfarande inte riktigt tro det. Har inte hunnit smälta d.. på måndag blir Leia 5 månader. Hallå? Stor tjej juh! 3 månader har hon funnits i våra liv. På ett sätt känns det fortfarande inte sant och på ett annat sätt så känns det som om vi alltid haft henne.

Jag kan sitta i soffan och när hon kommer gåendes kan jag tänka ( 1 millisekund) vem är det där? *senilvarning*. Kanske inte riktigt så men ni förstår säkert! När hon inte finns hos mig så saknar jag henne så mycket. Vad fäst man kan bli vid en hund!

För tillfället sitter jag och gör upp ett litet schema, för att få våra dagar att gå ihop. Just nu är det lite kaos! De kommande helgerna är det mycket för de tvåbenta och vi måste ju se till så 4-bent också får sin tid! Lägenheten är som tur är hyffsat klar, en bokhylla till vardagsrummet och sen är det kirrat. Lite städning och organisering behövs med!

Neh, nu ska inte jag svamla mer.. bara väldigt mycket, har ju börjat jobba igen nu och det tar ett tag innan man kommer in i det!
Kom på att jag inte bloggat på hela veckan.. men men.. får hoppas på bättring! På söndag ska vi förmodligen träffa Leias brorsa Fred med eftersläp. KUL!

Massa kramar
~ Trött Matte ~
Leias Place


lajsa

hihi sötis där! Jag vet precis vad du menar. Som jag hade längtat efter hund när jag äntligen fick hem chloe men jag kunde precis som du vakna på morgonen och undra vad som rörde sig vid mina fötter (japp sängsovare innan freds tid!!) Hundlivet är underbart och krävande. Läste idag att en hungägarpolare skrev att, undra hur livet hade sett ut utan hundvalpen som kom in i livet och reformerade allt. Det var ju ganska nyss för dej men sååå fort man glömmer av hur det var utan ett litet liv som alltid är beroende av dig! Tell us om du behöver hjälp med att få schemat att gå ihop! Ha så skoj i helgen! Kramisar o pussar



PUBLICERAT: 2007-09-14, 20:57:19 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: