2007-09-19
 08:24:38

Kloklipp & Speja

Finally har jag fått husse att ta bilder på sina töser när kloklipp är på gång. Hehe...

Matte hittade denna söta Pike-tröja i en låda hemma (köptes för länge sedan!) Den fick Leia ha på sig kvällen till ära!
(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE FORMAT)


Matte å Speja posar (se längre ner om andledningen till nya smeknamnet)


Filning och djup koncentration (Speja i "dvala")


Klara!


Lustigt, när Speja får klorna klippta går hon typ in i trans eller dvala. Hon somnar oftast och slappnar liksom av som en geleklump i hela kroppen!! Igår verkade hon lite otålig för hon började stön-sucka, haha... svårt att förklara men ljudet sa typ "matte är du klar snart?" . I ren protest (tror jag) fes hon även 2 gånger.. ISCH vad det luktade och jag kunder ju inte bara springa därifrån.. bläää... haha.. tokfia

Jo, namnet. När Lisa och prickarna var hemma hos oss för några veckor sedan så satt vi på uteplatsen. Leia satt ständigt och spanade på alla som gick förbi. Då "döpte" Lisa henne till Speja, fast jag har inte använt det. Men nu igår när vi tränade så körde vi mycket skvallerträning och kontakt. Och då spanar hon visserligen mest på mej men jag tyckte att det passade.. Haha.. hur som helst så har vi antagit Lisas smeknamn på Leia med full styrka!!

Förresten!!! Klickerkursen börjar inte på söndag eftersom 50% av kursdeltagarna inte kunde. Så vi får väl se när den drar igång!!

Kramar och Svansvift
~ JML ~
Leias Place


Lisa o korvarna

HAHA lovely! Äntligen har man satt sina spår i lilltokans namnsamling, tycker ju att Speja är det bästa bland smeknamnen. Inte aaaallls för att jag kommit på det, närå alltså hon har ju full koll på allt till skillnad från två jag känner som knappt reagerar när ytterdörren öppnas om man är lite trött och matberusad (nu snackar vi 4 beningar alltså, inte Fredrik) Mohaha! Asså ingen klickerkurs i helgen, får träna lite klicker på lördag då kanske? Lär ju bli en del väntan som vanligt? Jag har klickat in "tå", det var onaturligt enkelt. På 2 repetitioner hade hon fattat hela grejen. Sen att hjärnan inte lär infinna sig på lördag är ju en helt annan grej som man helt enkelt pfår räkna med. Nu har vi fått info!!!! Hörs, ses, SNART!!!! Puss o kram



PUBLICERAT: 2007-09-19, 18:57:26 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: