2007-09-29
 14:07:17

Lördagsregn

Varför ska det regna på en lördag? Jag och Lisa har bestämt oss för att vara tidigt ute och vandra med vovs imorse innan hon skulle jobba. Osså börjar det regna! Hallå?!

Visserligen vart jag fruktansvärt trött då vi fick gäster sent igår. Men men.. så är det. Istället ska jag städa här och sen ska vi träffa min bror istället jag & Leia. Så vi kan ta en promenix någonstans. Nu håller det upp iaf!

Jag var förrsten ganska söt imorse får jag säga. Leia skulle göra sina morgonbehov så jag stöpplar ut i rosa gummistövlar och Mahyars bruna morgonrock, klicker & gotta.. Lovely! Kände mig såååå het! Pricken över i:et måste vart att jag inte hade linser. Så jag såg bara en svart prick springa runt på gräsmattan!

Man märker att Leia växer som individ. Hon får mer och mer personlighet varje dag och jag förstår henne mer & mer. Men det är tufft, ibland när hon får sina skällryck vet jag inte vad jag ska ta mig till. Vet att hon inte menar det och jag vet att hon inte mår bra av det. Men vi kämpar och står i. Hon blir säkrare och säkrare.

Växer gör hon med.. 4 kg nu =) återkommer med höjd när jag hittar tumstocken. Hmmm...

Neh, nu måste jag städa. Ikväll ska vi ha fest, Leia ska mysa med M's päron. Det är för stressande för henne med massa folk. Men jag tror inte jag kan sova utan henne.. går nog och hämtar henne inatt!! =)

image175
Söt Beia sussar sött!

~ Jenkan ~
Leias Place


Lisa

Sötisbäbisen vilken snuttig bild. Måste ju bara kommentera, Jenkan din hund väger lika mycket som den svamp jag plockade i fredags, HAHAHA!! Exakt 4 kg släpade jag hem, som att ha en Leia i ryggsäcken. Pussisar



PUBLICERAT: 2007-09-30, 22:09:06 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: