2007-09-18
 08:50:38

Puppia <3

Matte visade mig denna bilden igår.
 
(KLICKA FÖR STÖRRE BILD)
Åhh.. vad jag vill ha denna selen! Måste få matte att langa fram de där små papperssakerna eller plasbiten så jag får en sån! Fint mönster och såklart bra passform och komfort eftersom den kommer från Puppia =)

 Denna är också fin:  (KLICKA FÖR STÖRRE BILD)

Skulle vara i rött eller lila då. Sött med en liten väska som matte kan få!!

Hmm.. någon som känner någon på Puppia? Jag blir gärna försökskaniner åt alla selar!! *vov*

Om du känner dig manad: köp den (storlek M) lägg i ett kuvert och skicka hem te MOI!! *blinkar med mina söta valpögon (brukar funka på dem flesta)*

Jag fyllde ju 5 mån igår.. fick ingen present =(

Shoppingsugen lr presentsugen =P
~ Leia ~
Leias Place



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: