2007-09-02
 13:01:41

Söndag

Känns som om dagarna blir kortare och man hinner allt mindre saker. Igår fick vi avstå från utställning. Känns tråkigt att vi inte fick den träningschansen. Men det kommer nya möjligheter. Nästa är den 22 september i Partille. Nära och bra. Förmodligen är jag bra i foten då med så jag kan visa lillfröken i ringen.. vill helst inte men men..

Äntligen har vi ett fungerande hem. Fortfarande lådor som skall packas upp men kök och sovrum är helt klart *myyyys*
Vardagsrummet är inte så mycket kvar heller igentligen, bara att alla lådor står där inne. Ska juh ta hit soffan, tv:n och så med. Ska inte säga att det bara är "småpill" kvar utan storpill =P. Men inget byggprojekt kvar iaf. Allt är målat och nästan alla lister på plats =)

Mahyar är en duktig pojk! *Stolt*

Leia växer inte lika fort längre. Hon är så stor i våra ögon men jämför man med hennes polare är hon fortfarande vår mini-tjej. Söt är hon hur som helst. Förgyller vår vardag utan att hon gör något speciellt. Hon bara är. Hon börjar känna sig hemma i nya lägenheten med. Jätteskönt. Trygg är hon iaf, men sover helst i närheten av matte eller husse. Nu ska bebis keka lunch och sen ska vi ta oss ett varv runt huset, Leia, Jag och kryckorna =P, alltid lika meckigt men det går.

Efter prommis ska jag försöka ta mig en latte.. Gasch vad jag har saknat!!

Kramisar och svansvift
~ Jenkan & Leia ~
Leias Place


Lischa o prickikorvs!

Måste säga än en gång rackabajsare va fint ni fått det. Ni har all anledning att vara stolta och Mahyar har verkligen gjort ett jättejobb! Nu är det bara kvar att bo in sig och få till allt "lull lull" :) Riktigt fint blev det iaf! Tack för idag, det var en mysig långlunch! Så skulle vi kunna sitta o tjöta varje dag :) Fast jag undrar just hur mycket annat vi ska hinna göra *mohaha* När din fot e bra så kan vi ju iaf gå prommar, det är ju nått!
Men joo jag hade ju en fråga, vadå vill helst inte ställa henne i partille? Klart du ska om foten är bra...eller?! Kraamischar o pusschar!



PUBLICERAT: 2007-09-03, 19:22:58 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: