2007-09-23
 22:07:34

Spårsele och lite annat!

Idag har det blivit diverse shopping faktiskt (till Leia då of Course).. först ut är en Hurtta-sele vi ska använda när vi spårar!
(KLICKA FÖR STÖRRE BILDER SOM VANLIGT)


Mycket fiiin tyckte vi, speciellt då den matchar hyffsat med vår über-läckra spårlina Mahyar fick i födelsedagspresent av Prick-familjen  (den är chockrosa IRL)



Lite annat smått och gott. På bilden ser vi 1 styck tuggpinne, 4 små-godis bitar (köpte fler), ett rosa Bubblegum ben som Mahyar fick av Prick-familjen, ett tikskydd då vi vill vänja Leia redan nu vid det så det inte blir en chock när den dagen kommer och slutligen Chicken Jerky.


Chicken Jerky är torkade kycklingbröstfiléer i skivor, luktar faktiskt gottit!! Verkar även väldigt nyttiga med sina 70% protein och inget spannmål och nästan inget fett. Leia tyckte dem smakade mumsigt!!


Här är det gulliga benet, so cute och luktar som sagt Bubblegum



Asså förlåt, men jag kunde inte motstå att visa denna dumma bild. Jag fick för mej att sy en tomteluva till Leia. Slutade såhär:


Stackars liten tjej, och NEJ, den kommer inte användas utan jag ville bara visa en bild på missödet. Den diggas inte heller av Leia.. blir kapusch på den och vi glömmer att jag ens fick tråden i nålen!!!

Köpte även en annan sak men den kan jag inte visa :P

~ JML ~
Leias Place


Lisa P:son

Åh vilken jättefin spårsele! Jag blir ju helt avis, borde köpa en till vår valp också men jag har inte riktigt fått tummen ur! Hurrta selen var verkligen ett bra köp, jag vill oooockså ha en! Har du anmält till Hund 2008? Jag är sugen måste jag erkänna! Men spårsugen är jag också!! Måste tipsa dej om en artikel att läsa på http://www.mustela.se/ gå in på artiklar och läs artikeln "varför torrfoder inte är fullgott helfoder". Med risk för att du deppar ihop, det gjorde jag. Så nu ska jag sakteliga gå över till att barfa. Tillslut föll jag också, kunde inte längre motivera varför mina hundar ska äta torrpraliner...*suck* så nu ska de börjas experimenteras här hemma!! Kramisssar



PUBLICERAT: 2007-09-25, 10:24:46 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: