2007-09-17
 11:41:25

Usch

Måste börja med att säga usch vad kallt det är. Fryser på mitt kontor. Kan knappt knappra på tangenterna, kan inte skriva, går runt och huttrar.
Till råga på detta har min hals blivit ond. Läkerol(salvi) och Strepsils (honung & citron) gör att jag kan prata.. AJJJ... Får inte vara sjuk denna veckan, ensam på min "post" på jobbet. Får helt enkelt uthärda.

Nästa helg blir full fart!
På torsdag är det valpkurs igen! Wiiie.. efter en veckas uppehåll..

På fredag fyller älskade M år! Gammel gubbe men ung i sinnet! Har självklart redan inhandlat en present som jag hoppas att han inte går runt och snokar efter!! HÖR DU DET!! Hittar du den får du ta och spela j*****vligt förvånad för att jag inte ska misstänka något!!!

På lördag skall vår lilla tös ställas igen, i Partile. Förmodligen av mej. Men jag är inte såååå jätteförtjust i det! Blää.. måste ut och ringträna på gräsmattan utanför hemmet tror jag. Har ni vägarna förbi oss, kom hit och kläm!! (inte på mig alltså... på BusBeia)

På söndag är det dags för vår klicker-kurs. Jättekul ska det bli. Hoppas att vi lär oss massor! Tänkte faktiskt skriva ner lite saker som jag vill lära oss. Så jag vet att jag får ut det jag vill!! Smart!

Tänkte även få gjort lite annat smått och gott denna veckan. Får väl se vad som hinns med. Vi sålde juh Leias underbara sele då den var för liten. När vi skulle köpa en storlek större ser vi att storleksglappet var ganska stort.. vad sjutton?! Den var jäääättebred över bringar så att hela Beia begravdes.. Så nu är jag ute efter en fin sele!!
Tips mottages tacksamt! Inget bråttom, vi har juh en till.. Haha...

Nu ska jag dricka te =)

Kramar

~ Jenkan ~
Leias Place


Malin

Det är jättekul att titta in hit och läsa om dina och Leias upptåg =). Hon verkar skänka en väldigt massa glädje till er! // Malin



PUBLICERAT: 2007-09-17, 20:04:53 | URL: http://mallin.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: