2008-04-08
 08:21:41

Hon klarade det!!!

Vi har ju haft problem med att Leia har för stort sug att komma med apporten, kan låta som ett ilandsproblem. Men grejen är att när hon inte fått lämna den så bollar hon med den!

Nu har jag gått tillbaka massor av steg och klickat greppanden när jag håller i apporten, greppanden när hon tar upp den, alltså innan hon börjar vilja lämna den.

Vad hände imorse? Jo, körde lite olika övningar med & utan klick, endast för diverse greppanden. Kommenderade "sitt" och vad gör hon? Sätter sig med apporten i munnen!! Wiiiiiiiiiiie! Finally!!!

Körde även ingång till utgångsposition (ståendes än så länge) med apporten i hennes mun.. Jävlar vad duktig hon är!!

Tack alla underbara för alla tips och trix ni ger oss, det är guld värt på vägen mot vår 10:a!

Ha en underbar dag!
~ JL ~


Lisa P

Åhh jag blir helt tårögd av lycka! Du är så värd framgång så som du kämpar! Jag måste säga, jag trodde inte att du skulle fixa så bra att samla och träna med en ettårig "lättstörd" krutdurk. Kul att det börjar ge avlöning så att du kan köra ett kort litet träningspass och gå till jobbet med känslan att det faktiskt funkar! Underbart!! Halsbandet var jättesnyggt, superdyrt eller? Tror du att det håller? Tråkigt om strassen rammlar av en efter en... riktigt snyggt med halvstryp tycker jag! Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: