2008-04-03
 07:32:08

Kanonmorgon

Det märks att Leia, såsom Imsa hade, har något "skumt" nu efter löpet. Fast hos Leia är det inte bara negativt, när vi varit ute på morgonpromenix så tränade jag vid parkeringen (mycket lockande tyvärr) men när vi gick in så körde vi lite bredvidgående som jag kallar det. Alltså i princip att Leia går fot.

Vi går så, in mot lägenheten och möter två byggjobbare, jag fortsätter gå framåt med henne. Vad gör hon då?

Hon fortsätter kolla på mig när hon går, fast hon morrar när vi går förbi killarna. Haha!! Hur sött som helst! Fast såklart inte bra, men jag brydde mig inte om det. Tyvärr tappade hon kontakten när vi gått förbi p.g.a. nyfikenhet för hon ville veta vart dem var på väg..

Men ändå, detta är en så tydlig situation där jag ser att Leia har utvecklats/förändrats/mognat!

Ha en underbar dag, bättre start kunde inte jag fått..

Kramis
~ JL ~



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: