2008-04-26
 17:18:21

Premiärdopp..

Idag var vi på PBK och stöttade Fredrik & Imsa i deras lydnadstävlingsdebut. Trots en något ofokuserad Imsa så knep dem 3:e plats och en 1:a. Sååå roligt och både jag & Lisa kände nog att "detta ska vi också greja".


Efteråt åkte vi över till Kåsjön, hundarna bestämde sig för att bada. Jag tror ärligt talat att Leia är lika tankspridd som sin matte, för plötsligt så kastar hon sig i vattnet. Men hon insåg fort sitt misstag och flög upp. Sen vågade hon sig inte när vattnet mer, stackars liten.

   

Frös gjorde hon också, men eftersom Leia har världens bästa kusiner så busade dem henne varm igen!
 
Foton © Lisa

Nu har vi slappat här hemma och snart ska matte & husse gå ut å äta.

Kramisar
~ Jenkan & Leia ~


Eva

Stackars Leia badar ofrivilligt hoppas du tog hand om henne och kramade henne så att hon inte frys. Krama sötnosen från mig.
Ha en trevlig kväll.
Kramizar



PUBLICERAT: 2008-04-26, 18:15:07 | URL: http://www-prickhundar.se
Lisa

Mohahaha Beias vurp va grym! Jag såg på henne att det finns en liten badnymf i henne låååååångt inne! ;) Du har rätt, nu jäklar... känner jag!!! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: