2008-04-15
 08:40:40

Sista dagen

När blev matte så här gnällig? När jag fikade med Sussi igår så satt vi bara och klagade. Hallå?! Vad händer?
Känns som om min positiva anda blev bortglömd!
Nä nu ska jag le hela dagen.. det är mitt "mission".


Idag är sista dagen på lydnadskursen, sjukt hur mycket jag & Leia har utvecklats och lärt oss på dessa ynka 2 månader. Inställningen till tävlingslydnad har också ändrats. Jag ska ta en kväll och skriva ner alla anteckningar från kursen på ett och samma ställe. Finns så många metoder jag kommer använda i framtiden när vi är redo.
Det har varit en riktigt rolig tid, självklart är det sporrning från våra underbara peppingvänner som är stor del i det. Att orka träna vidare!!
Prickigkorvsgänget och Hanna &Myra , ni är underbara!

Har lite funderingar på vad jag vill köra idag.. hinner nog ändra mig x antal gåner som vanligt!!

Vi har förresten en stor utmaning framför oss: Träna bort Leias skendräktighet *suck*.
Verkar som om hon kommer bli det, tuttarna är BIIIG!

Ska försöka hinna uppdatera kalendern på hemsidan med två nya inplaneringar också..

Förresten, hör av er om ni vill klämma på en studsig dvärgpinscher!! Hon behöver träna det!

Kramar
~ JL ~


Myra o Hanna

Cute att vi är omnämnda i bloggen! Fyfan vad trist det är att inte Gbg och Nyköping ligger närmre ju! Men då är det iaf tur att internet finns! Hur skulle vi klara oss utan en träningskompis med BR (bordercollieråtta, daa!)alltså!
Stor kram



PUBLICERAT: 2008-04-15, 16:17:35 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: