2008-04-11
 09:12:56

Träning igår igen..

Vilket flow vi har! Tränar för det vilda!
Fast vi hade kunnat träna ännu mer.. Det som är skönt är att destu mer vi tränar destu mer krav kan jag sätta på Leia (och mig själv)! När man ökar kraven och avancerar så är det roligare, resultat är verkligen en motivationshöjare!

Matte har varit duktig idag förresten...

Underbara Jenny har erbjudit sig att ställa Leia på Larv! Gölligt! så nu lutar det åt en anmälan för lilltjejen!!

Leia har förresten fått det där suget till min sida som jag väntat på/längtat efter! Vi har kört mycket tragglande senaste veckan, på tisdag är det ju avslutning på kursen och då vill jag fråga massor!
Igår åkte vi till GMBK, mycket folk tyvärr.. Men Leia skötte sig hyffsat och vi kunde träna trots störning! Leia kampade med Lisa också *sött*. LejBejs föremålsintresse går verkligen upp och ner.. ibland är hon helt blockerad och ibland hänger hon i leksaken..

Nu ska jag te jobbet.. sista dagen på veckan=massor att göra..
Ikväll åker vi hem till mina päron och firar mors födelsedag och papps namnsdag!

~ JL ~


UPDATE:
Nu är vi anmälda till Larv "Hej ångest!"


Lisa

Jippie LARV here we come!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: