2008-08-14
 08:08:47

Blåst

Jaha, då vart dä storm igen.. det är en fördel att sova i en källare för då hörs det ingenting =0).

Imorse var jag en kass matte som hade glömt att ta ut Leias mat från frysen, så det bidde torrfoderfrukost! (håller tummarna att hon inte spyr) Sen är det alltid lika jobbigt när det blåser, för jag blir alltid orolig att lillfis ska blåsa iväg! Nu vet jag inte om det är fysiskt möjligt, men ändå!

Idag har jag min sista arbetsdag på mitt jobb, känns lite konstigt men samtidigt bra! Eftersom jag ska ta tag i mitt liv och börja plugga! Igår ringde en tjej från chalmers och sa typ: "Hej det är ____ från Chalmers, tänkte bara undra om du har några funderingar ang. nästa vecka?" och vad gör jag, bryter ut i nervöst fniss och säger "Näe, borde jag ha det?". Tror ärligt talat att jag inte fattat att jag ska plugga!

Igår hann vi inte slinga mitt hår, kanske blir idag. Vi hann dock gå ut en långpromenad med LeiaBeia, det behövde hon! Sen fick hon en kycklinghals och uppenbarligen gav någon av päronen henne en skinkbit för den spydde hon upp igår kväll! Ha, avslöjade!! Leia hade svalt den hel typ, så inte så konstigt att den kom tillbaka!

Har en väska hemma som måste packas *tråk*, alltid lika jobbigt och jag glömmer hälften. Har ingen våg heller, så jag hoppas man inte behöver betala övervikt till Joanna-Prutt!! Jag & Leia ligger iaf i hårdbantning...

Hela familjen Tokstollar mår iaf prima, Leia har fått lite "Love-Handels" enligt morsan, ja nu formulerade hon väl det inte så.. men jag gör =0). Egentligen har väl hela familjen sådana *suck*.

Jäjä.. ha en underbar dag!!


Lisa

Haaallojs! Gött att sova källare, dåhar ni det svalt och gott också kan jag tro! Fan min mellanslag funkarkass...blää!! Gillar din framtidsstrategi, man blundar tills manstår där på skolgården. Ett underbart sätt att leva sitt liv,som en hund typ :) Hoppas kosing landat. Måndag är´bokad, jag slutar 17! Ha såskoj på dp storträffen, den var i helgen va? Kramisch



PUBLICERAT: 2008-08-14, 11:12:34 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: