2008-08-18
 14:29:19

DP-storträff

Då var det äntligen dags, helgen med stort DP =0). I fredags morse möttes vi Göteborgara på centralen med stor förväntan. (Joanna & Ragnar, Sofia & Cooper, Theresia & Djingis och Maria & Jade

Efter mycket tjöt och lite felkörningar kom vi fram till Fliken, på plats var då redan Anna & Jackie, Linn & Rocky och The Bakers.

Vi donade lite och tog en promenix i skogen. Leia blev lite kär i Rocky som mer än gärna nosade henne i rumpan, vilket iofs många hanar gjorde!
Efter att ha mejlat fram å tillbaka med Linn så kändes det verkligen som man redan träffats. Märkligt det däringa! Rocky var snyggare i verkligheten, sikken härlig hund!

Efter lite hundträning och tjöt så kom Linda & Dini & Jawa, A-K & Pelle & Diva & Lova, Heidi & Rocky & Liam och Cecilia & Smilla.

Vi kekade god middag och möööös. Några av Stockholms-flickorna hade plockat ihop en presentpåse till mig, mia och linn som tack för allt. Så otroligt gulligt!!
Cecilia hade bakat kakor eftersom Heidi fyllde år! Vi hade även en liten lära känna tävling.
Lite senare på kvällen kom 2 eftersläntande grabs Anders och Chistoffer.

Efter en lång och händelsefull kväll gick vi och nanande allesammans.

Lördagen började segt, alla var trötta och min hals mådde inte bra av att sova i fuktigt rum och värkte massor =(. Vi tog en långpromenad allesammans och tjötade, tränade och umgicks. Heidi hade även en BARF genomgång och OJ vad jag är sugen.. har 2 månader på mig att planera nu och sen börjar jag när vi flyttar hem igen!!
På kvällen gick vi poängpromenad, lekte lekar i Marias regi och grillade. Mys helt enkelt!!

På söndagen åkte The Bakers hem tidigtare, vi andra tog en mysig promenad, städade tillsammans ut sovrummen. Sen kekade vi lunch, några gick spår. Prisutdelning blev det också, vinnarna i alla tävlingar skriver jag ut i ett annat inlägg.

När vi alla hjälpts åt att plocka ur Lindas butik ur lokalen och maten ur köket samt städat allt började alla småsucka, det var dags att bege sig hem!

Vemodigt var det och att träffa så här många människor man lärt känna på internet kan gå käpprätt, men nejdå! Alla var roliga, trevliga och sociala. MYYYYS!!

Tack alla som var med och gjorde denna helgen genomförbar och stort tack till Linda som sponsrade med priser till tävlingar samt en Goodiebag till alla deltagare!

Känner mig riktigt sentimental och småsjuk idag, men ändå glad att helgen blev så lyckad!

Stor kram, nu ska jag bli frisk!!!!!!! Skola imon...

Bilder kommer när vi tagit oss hem!


M&H

ÅÅH vad mys det låter! Lite avis kanske jag är ändå...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: