2008-08-20
 18:48:31

Canis

Här om dagen kom beställningen från Canis, wiiiie! Nu har två lathundar lagts på lådan och några ska delas ut =0).

Beställde 5 klickers och en targetmatta också för att komma upp i rätt summa. Uttråkad som jag är så klickade jag Leia på targeten direkt. La den 1,5 meter ifrån med en gång, hon hajade såklart direkt. Fan vad grym råtta jag har!!!!!!!!!

I övrigt blir matte slitnare och slitnare, halsont har övergått till hosta som övergått till extrem smärta i halsen då den har gått sönder!

Kämpar dock vidare i skolan, som tur är har vi bara en kurs än så länge. Nollningen är mer seriös än kursen och håller på lika länge!
Se här: LÄNK , 5 veckor nollning!!! Är det inte sjukt? Kan ärligt säga att detta är lite to much för mig!
Nollbricka gjorde vi idag i 2½ timme, som VnollK sen säkerligen kommer riva sönder! (lägger upp en bild senare!)

I helgen MÅSTE jag bli frisk för då vill jag mysa med Leia och Sambo.

Neh, nu ska jag dricka te och hugga in i 2009 års IKEA-katalog!

Kramis

Våra Canis-inköp


Lisa

Wah vad spännande! Har du funnit någon trevlig kamrat i din klass eller är allt mest en tjock dimma? Har skolan börjat alls eller är det bara nollning på schemat? Hoppas vi ses nått i helgen! Puss



PUBLICERAT: 2008-08-21, 09:06:50 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: