2008-08-11
 08:13:34

Ojojoj

Oj, vilken helg. Detta behövde vi för att ladda batterierna, en helg med skitsack och vovvebus! Skriver mer om helgen i eftermiddag när bilderna har skuttat över till datorn =0).
Hanna har även präntat in en tanke i mitt huvud, en tanke jag inte kan släppa *suck*. Det hade juh varit heeelt fantastiskt, men har vi tiden? Jaja, kommer inte säga mer *sådetså*, älska hemligheter!

Leia pendlar mellan att vara en underbar kramgo varelse till ett monster. I helgen har hon varit lite off och mer kontrollfreak än vanligt, så på det sättet var det skönt att komma hem. För hon blev sitt vanliga kramiga jag och mycket lugnare och kunde slappna av, precis som det ska vara på hemmplan! (Fastän vi egentligen inte bor hemma...)

Ska försöka ta tag i lite träning varje dag och även planera in lite vardagsrutiner för oss båda inför kommade förändringar. Kan inte riktigt sätta fingret på om Leia kommer gilla min studietid eller inte, time will tell...
Men ska försöka planera in så mycket hundigt det bara går!!!

Igår var sista inlämningen på min css-kurs och den 24 är det projektarbetet. Men det är typ klart, ska bara designa lite och fixa ett program att zippa filerna med. (vet inte om jag har det på min dator) Sen är det den jävliga matten *suck*, detta kommer ta musten ur mig!!!

Planer för veckan är som tidigare.. Jobba 4 dagar, plugga som en galning på kvällarna+träna Leia, på fredag åker vi på DP-Storträff =0).

Jaja.. Ha en underbar vecka!



Lisa

Hemlisar är till för att avslöjas!! Visste du inte det? Har nog på lur vad detta kan handla om, vågat!

Härligt att ni haft det så gott och roligt i storstan, men att du ändå kan känna att´det är gott för Leia att komma hem till "tristessen" ;) Inte dåligt dock av ett litet kontrollfreak att vara ute på turné en hel långhelg! Kram!



PUBLICERAT: 2008-08-11, 08:17:43 | URL: http://www.chloeweb.se
Jenkan

Svar till Lisa:

Hemlisar ska juh vara hemlisar!! "fniss"

Det är roligt & utmanande för oss båda att byta miljö, men skönt som fan när båda kan slappna av och känna lugnet.

Sanningen är att både jag & Leia är kontrollfreaks!!



PUBLICERAT: 2008-08-11, 08:37:24 | URL: http://www.jenkan.se
joanna

(din gästbok vill inte sammarbeta)



mina planer e att inhandla bag-in-box men jag mins inte vad vinet heter....den e god! :lol: du och leia få väl göra som ni vill...men bara så du vet så fick jag 5kg till att packa....gud...vilken stor väska jag kan ha nu! hihi....

jag funderar på hur vi ska göra på morgonen...hur vi ska träffas...och vart? Jobbar M torsdag eller fredag.....kan du komma till oss på morgonen eller du kanske kan sova över hos oss om du vill.... :happy

jag måste snacka med dom andra oxå.....och kolla om dom kan ta sig till oss...kram joanna



PUBLICERAT: 2008-08-11, 09:30:36 | URL: http://www.mycane.se
M&H

Bra att jag präntat in tanken i ditt huvud. Me like!

Tack för en sjukt bra helg (as always)!



PUBLICERAT: 2008-08-11, 10:07:37 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: