2008-08-28
 16:43:54

Powerwalk

Hehe.. shiet vad vi är kassa på att blogga Leia & Jag.. ska bli bättring!
Tyvärr händer det inte så mycket här borta, matte skolas in och Leia njuter av mattes korta dagar =0). Älskar att inte leva ett inrutat 8-17 vardag!

Imorse vart jag lite sen så det blev en 10 min powerwalk med Leiabus, riktigt skönt, funderar på att inte ta sådana istället för en vanlig "gå å nosa promenad". Det får hon juh så det räcker ändå!

Att inte bo hemma är jättejobbigt, jag som trodde livet i ICA-kassar var över!

Idag drog jag iväg med Sussi till gården och spanade markerna, oh shiet vad stort det var. Brummade runt på fyrhjuling och bara njöööt. *livet*

Trots allt kaos runt omkring oss och alla stora val, så känns det som om vi får mer och mer harmoni!

Gå ut och njut nu! Jag ska baka =0).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: