2008-08-07
 13:22:49

Snaart!

Jag har juh en tendens att vara lite tankspridd. Förra veckan höll jag på att glömma av att jag skulle köra mormor och lite då och då glömmer jag av att hämta Leia. Det är lite sjukt att jag inte tappat bort min ring än, däremot glömde jag att ta på mig den imorse!

För några år sedan hade jag två mobiler, en av anledningna var att det var billigare att ringa, en annan var att det var skitsmart att kunna ringa till den andra när den ena var borta! Helt genialiskt när jag tänker efter!!

Hur som helst består mitt liv av en hel del planering och to-do listor. Jises! Glöm inte mejla hit & dit, glöm inte att hämta det här & det där osv.. Just nu är den tyvärr milslång..
Detta gör juh att jag slipper att ha huvudet fullt med planering och slippa gå och fundera hela tiden på om jag glömt något!

Jag har en generell to-do list och en "dagens".

Idag är listan kort men otroligt viktig och handlar om saker som inte ska glömmas till Sthlm:
OK- Leias mat
OK- Hanna & Myras överraskning
OK- Bilselen
OK- Bilbur
OK- Resväska och handväska
OK- Leia
OK- Hämta Myra i Nyköping
OK- Åka till Hanna

Tror nog att jag ska fixa detta, ska fundera på om jag inte ska skriva upp ett toalettbesök också ;).

Ha en underbar helg!! Vår ska rocka fett, har fått höra att systembolaget finns på Lidingö också!! *läckert*

*tjoff*

Update 10/8 Jag kom ihåg allt *stolt*


Lisa

Jag känner igen det där! Ska jag berätta en hemlis?!?! Det handlar om STRESS! Även om det är roliga saker och saker man ser fram emot så ska man hålla många bollar i luften! Sista arbetsdagen idag?

Jag tänkte bara meddela att det går urdåligt för mig att bestämma mig ang canis och jag har haft så mycket saker att jag inte hunnit utforska böcker mm helt. Båda våra bilar har just nu rasat :( Kan vi sikta på att beställa när du kommer hem igen? KRAM



PUBLICERAT: 2008-08-07, 13:57:47 | URL: http://www.chloeweb.se
Andreas

Kanske detta är nåt för dig =P

http://www.rememberthemilk.com/



PUBLICERAT: 2008-08-07, 20:36:33 | URL: http://aendiih.wordpress.com/
Albin & Andreas

Jajamänsan, kl 11.00 utanför Himmelska Hundar.

Hoppas den där sidan hjälper dig att minnas =)



PUBLICERAT: 2008-08-09, 00:36:46 | URL: http://aendiih.wordpress.com/
Lisa

Kom du ihåg att ta med Leia?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: