2008-08-13
 08:24:08

Tankar

De sensaste dagarna har vi BARA kört kontaktpromenader som träning. Börjar ge resultat faktiskt, men lillfis behöver annan träning också. Tyvärr hinner/orkar man inte alltid det =(. Motivationen är väl inte på topp precis (shiet vad det går upp å ner), är så slut på energi så DP-lägret kommer som en räddare i nöden!
Känns även skönt att det äntligen är dags och man slipper planera mer, kommer nog aldrig vara lägerplanerare igen ;). Visst har det varit roligt, men det har gått åt alldeles för mycket tid och energi som jag egentligen inte har!
Har juh även slutat som kontaktperson för DP-träffarna här i Göteborg, blev alldeles för mycket tjafs hit och dit kände jag ;).

Idag ska jag handla och sen åka hem till Päronen för att fixa lite +slinga mitt hår =0). Imon är det min sista arbetsdag och efteråt är det packning som gäller, Joanna har satt en gräns på 15kg, så nu ska jag banta Leia lite ;). Nämen hon vägen juh 5kg (avrundar neråt)en Baginbox väger säg 2kg, alltså får jag packa 8kg! Lite snålt! Men om man lägger in heliumbalonger i väskan, blir den lättare då?!

Jäjä.. det ska nog gå bra, har dock några miljoner saker att tänka på och en to-do list som räcker ner till golvet. (säger iofs inte så mycket för dem som inte vet min längd/korthet)

Anyway, fredag 6.10 brummar vi hemifrån till centralen och joinar de andra sen kommer jag & Leian hem på söndag, trötta som fååååå!
Måndag har jag & Lisa en kvalitétsdag med hundarna inplanerad och tisdag, ja då börjar skolan! (fast schemat första veckorna är ganska soft, så förmodligen blir det en del hundträning!!)

Kramis


Lisa

Haha vad roligt du skriver!! Det gör nog all skillnad om Leia minskar 2 hekto i vikt, tror jag! Jobba på det genom att svälta henne helt enkelt! HAHAHA! Ska sätta över kosing ikväll efter jobb och korvgrillning! Puss



PUBLICERAT: 2008-08-13, 13:50:01 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: