2008-08-18
 18:23:34

Vår helgfångst

Följdande fick vi med oss hem efter helgen:

- Namntub
- Självlysande sol
- Ultraljudsleksak (den gröna mojjen)
- Tandborstar
- Första hjälpen kit
- 240 bajspåsar
- Oral care stipes for dogs
- Foderprov Royal Canin
- Tuggpinnar (storpack)
- Racinel-gotta
- Chicken treats
- Greenies
- Eukanuba foderkupong
- Eukanuba tandkex

Sen köpte jag lite saker också
- Greeinies träningsgotta (se bild längre ner)
- Sötis-åsna
- Pip-latex-fladdermus
- Torkad oxlever
- Kycklingburgare
- Skivad oxfilé
- Hjortpinnar
- Oxlunga
- Present till Mahyar ;)

Helgens "fångst"


Vi hade tryckt upp deltagarpins som alla fick varsin och även till tävlingarna, själv kom jag trea i en!


Dessa "Greenies-gottisar" ska jag försöka klickerträna med. Lagom size och bra för munhygienen!


Mia

Kan du skicka en pin till mig? jag betalar såklart portot.


Jenkan

Of course, skickar 2 till er med lathunden som kom idag!



PUBLICERAT: 2008-08-18, 19:24:20 | URL: http://www.jenkan.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: