2008-06-05
 11:05:12

Någon som vill ha tågbiljett till sthlm?

PANIK! Har såååå ont i magen, bara några timmar kvar! Kanske ska ge bort vår biljett till behövande?

Tog ett beslut igår att skippa buren på tåget, det får gå som det går tänkte jag. Men nu blir jag tveksam..

Men med tanke på att jag ska åka tåg+pendeltåg+buss så behöver jag så lite att hålla holl på som möjligt.

Har ju redan 3 kollin med mig, ryggsäck, resväska och Leia! (Ja, Leia räknas som ett kolli då jag på pendeltåget kommer hålla henne i ett stadigt grepp i famnen, lycka till att åka hem med alla Sthlmare som slutar jobbet! Kommer ju till Sthlm central 16.15!!!

Jajja, åker iaf.. hoppar jag av halvvägs så får pappa komma och hämta mig! Thihi!

Ha en underbar långhelg, kanske tittar förbi för att lämna en update, annars hörs vi på måndag!

Nu kommer vi Bakers!



Kramis
~ Jenkan & Leia
www.jenkan.se


Anonym

hahha...det kommer gå bra. ha så kul i stor stad!


Mia, Leslie & Fred

Det gick ju galant! va trevligt vi haft, ska inte ni flytta hit vaaaaaa !!!! Puss o kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: