2008-06-16
 09:57:12

Nämen..

nu jädrar måste vi verkligen komma ut med en helgupdate från Sthlm!! Är bara så jäkla trött på datorer när jag kommer hem från jobbet!
Sitter juh vid en mellan 8-16!

Ärligt så har jag lite annat att ta itu med också.. =0)

Har en inlämning i webdesign, hur trött på datorer får man bli? Uppgiften är dessutom så simpel att jag kommer faila!

Kommer att så fort som photoshop har hoppat in i min dator göra en ny header och sen lägga ut en ny design på Leias sida! Designen är klart, bara headern som ska putsas på.. har fel mått nu!

Jaja, ikväll tänkte jag ta en timmes power-walk med LilleSkutt, får hoppas att det slutat regna lite..

Igår var vi på en jättemysig DP-träff, härligt att vi har fått så många aktiva i Göteborg, nästan hela gänget med!

Om 1½ vecka komma Hanna & Myrlingen, ska bli jätteroligt! Tyvärr är Leia i en svacka träningsmässigt, varken hon eller jag orkar! Jajja.. det kommer!

Ha en underbar vecka! (jag jobbar bara 3 dagar =P)

Leia och hennes nya Toy-Boy Cooper!
Bild © Mycane


M&H

F-n vad kul med webbdesignen, är grymt avundsjuk på dig för ditt Photoshop, sånt har min dator alldeles för lite av :P

Passa på o vila o ha träningssvacka nu för om en och en halv vecka, då!

klappa lillfisen Leia från mig!



PUBLICERAT: 2008-06-16, 10:49:45 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: