2008-06-23
 09:30:34

Sådär..

Det är sådäringa apkul att vara motiverad trots regnet och så försvinner Leia i dimman...

Jag skulle inte säga att jag & Leia inte var motiverade igår på träningen, MEN Leia var extremt ofokuserad och det kändes väl måttligt roande när man inte tränat på klubben på ett tag. Hon hade alldeles för mycket annat att tänka på och var överallt och ingenstans..
Blir massor av kontakt- och trix-klickning kommande tid och får försöka att lura in småmoment av lydnaden utan att Leia märker något =P. (hemsk matte?)
Ska jag vara ärlig så känns lydnadstävlingar ruskigt avlägsna, tråkigt eftersom vi på Tånga-lägret kunde prestera på träningstävlingen... Men det är väl såhär, det går upp å ner och det visar sig i resultaten om man slappar med träningen!!

Trots motgångar känner jag mig ändå hoppfull, jag vet ju att Leia har presterat och då borde hon väl kunna göra det i framtiden också, dock får det ta den tid hon behöver.

Igår var hon kanontrött efter träning, bus och middag hemma hos Lisas Mapa. Leia skötte sig förresten väldigt bra hemma hos dem, lite skall i början och när klockan slog ;).

Kvällen ska spenderas med att koda en av examinationerna och jag ska även försöka hinna med att läsa i bibeln!

Mucho kramos, ha en bra vecka!



Lisa

Tack för igår, det var supermysigt att ni kom förbi! Det gör mig så glad att du har träffat Andrea och Kyle. Dem och du är så betydelsefulla för mig! Jag tyckte Leia var duktig! Lite orättvist att få ligga i soffan... mot de andra två, det är ju dödsstraff på det. Tur att de var för trötta för att uppfatta. Jag tyckte att det såg så fint ut när du och Leia tränade igår. Hon var sniffig, men är det konstigt med råttor på planen och som du säger, det var ett tag sen man var på klubben! Men var matte fokuserad? Var träningen planerad? Kanske måste matte bli mer målfokuserad också! Min blogg är borta!! Jättekonstigt, det ser ut som det ska på blogtown men det dyker upp en gammal blogg på chloeweb.se. Vad sjutton gör man åt det? Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: