2008-06-16
 22:19:23

Sthlm 5 juni

På torsdagen packade jag allt och släppte av Leia hos mina föräldrar. Dem gick ut en långpromenad med henne så hon var trött och go när jag kom efter jobbet vid 12. Mina päron släppte sedan av mig & Leia på tåget, följde oss ända in *gulligt*. Mittemot oss satt en kille med en JRT och lite bakom oss satt en Bull Terrier men annars var det inga andra djur.

Sträckan mellan Gbg-Skövde fick Leia ett eget säte (passade på att äta min macka) men sedan sov hon i mitt knä. Resan gick kanon och hon var lugn och fin hela vägen. I slutändan satt hon och spanade ut, tror att det var kisseblåsan som tröt..

När vi gick av tåget i Sthlm var det APMYCKET folk, att komma till Centralstationen klockan 16.30 var väl inte helt genomtänkt. Men med ryggsäck, rullväska och Leia på ena armen så tog vi oss igenom myllret. Blev hämtade av Mia & Leslie på stationen, skönt att slippa pendel+buss!

När vi kom hem till Mia m. familj vid femtiden hade inte Leia kissat på 5 timmar! Shiet vad det sprutade =P.

Leia och Fred var inte bästa polare från början, Fred var på och Leia var bitchig! Men det funkade hyffsat iaf!

Blev några eftermiddags- & kvällskort på Fred & Leia.

1. Freddisen
2. Syskonen sitter feeeent
3. MiaFlia =0)
4. Freddisen försöker sig på barnförbjudet
5. Syskonsniff
   
 


Lisa

Vilken duttig kicka o hålla sig så länge på läbbigt tåg till råga! Jag tror 5h var baggis för Leia, bara matte som envisas med att springa o kissa stup i kvarten, Leia är ju big girl nu! Vad ska ni göra på midsommar? Det har jag ju göämt att fråga!! Ha en underbar dag på jobbet, idag går den snabbt, jag lovar ;)


Lisa igen

Ja men det var leia jag menade! No probs för L att hålla sig i 5 h, bara matte som tror att hon (L) måste kissa stup i kvarten! :) Härlig lång blogg från sthlm helgen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: