2008-06-04
 08:27:10

Tack!

Tack för alla gratulationer till matte igår!

Min Facebook-sida har aldrig varit så varm =P.

Kvällen spenderades med M, Leia och Prickigkorvsgänget, riktigt mysigt att sitta ute och bara vara!
Har fått mycket fina saker i present, mysigt! Bland annat "The Bible"

Inatt drog husse till Sthlm, kändes tomt imorse och lite jobbigt för mig och Leia att klara oss själva. Visst vi är ju ensamma annars också, men detta var en konstig känsla, att veta att M är inte i närheten. Märkligt!

Idag är Leia och härjar hemma hos pappa och imon vid lunch drar vi till Sthlm, försöker packa smart men shiet vad svårt det är! Funderar lite på maten, om den klarar sig. Men det MÅSTE den göra! Blä annars!

Efter jag plockat upp Leia idag blir det Tippenpromenad och sen packa, packa, packa!!

Ha en underbar dag!!
~ Jenkan & Leia ~
www.jenkan.se


Myra o Hanna

Men GAH! Jag glömde ju totally! Stoort grattis hörredu! Låter som en härlig dag. Du får se till att gömma bibeln ordentligt när jag kommer ner så den inte råkar slinka ner i min väska... AVUNDJUK

Hoppas ni får en bra tågresa på fredag också!

Stor kram



PUBLICERAT: 2008-06-04, 21:40:07 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: