2008-05-31
 09:04:54

För varmt!

Det är för varmt för att sova länge.. damn it.. Leia har sovit på täcket inatt vilket gjorde det omöjligt att vända sig eller att få in luft. Hon är dessutom kokhet!
Till råga på allt misstänker jag att hon fes nu på morgonen, för det kom en märklig doft och sen kollade hon oskyldigt på mig, BUSFIA!

Idag ska jag dra ut och köra igenom de lydnadsmomenten vi har som sitter någorlunda.. + lite apportbocksträning och kampande. Ska nog klicka lite kryp också, måste verkligen sitta snart!

Antingen är Leia inte fotogenisk eller så är jag sjukt kass på att ta bilder!

En bild från igår när vi lekte "fånga tungan" Här ser hon ut som en blandning av mullvad/råtta/gammal gubbe.
Men hon ÄR fakiskt en dvärpinscher, en fin sådan!


Linda

Åh har du en dvärpischer tik jag har en jack russel/dvärgpincsher+ en dobemann..spana in min blogg!



PUBLICERAT: 2008-05-31, 21:34:23 | URL: http://hummingbird.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: