2008-05-06
 23:25:52

Kärlek

Jag älskar Leia så otroligt mycket, mer än jag någonsin föreställa mig. Hon är inte den hund jag hade planerat att hon skulle bli, hon är 1000 gånger bättre.

Hon är ett så stort stöd för mig, speciellt nu när vi har en tuff period här hemma. Hon bara är där med all sin kärlek!

Vi ska gå långt hon och jag. Ska ha många spännande år tillsammans! Mycket prövningar och utmaningar, oavsett resultat så är hon för alltid min prinsessa!

Trodde aldrig att jag skulle vara den som längtade ut på tävlingsplanerna!! Men tänk att en liten krabat på 5 kg kan åstadkomma så mycket fokus och engagemang!

Nu svamlar matte, men jag har äntligen funnit ett intresse som jag brinner för, LEIA!!


Myra o Hanna

Dom är minsann inte så tokiga våra råttor! Vad skulle vi göra utan dom lixom?



PUBLICERAT: 2008-05-08, 14:35:50 | URL: http://minmyra.blogspot.com
Myra o Hanna

Ja, dom är allt helt underbara våra råttor! Vad skulle vi göra utan dom lixom?!



PUBLICERAT: 2008-05-08, 14:37:42 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: