2008-05-21
 08:09:36

Träning

Vi är riktigt kassa med bilder för tillfället, inte bara att vi inte lägger upp några här. Vi TAR inga!! =O

Shiet!!

I eftermiddag ska vi åka och storhandla, sen tänkte jag köra lite träning med Leia. Ska försöka få med husse ut och fota lite när vi tränar.. Om vädret tillåter...
Tänkte även köra ett pass imorgon så jag ska dela upp följande moment på två dagar..

◊ Slalomträning
Klickar, har börjat gå bredvid. I början slog hon bara ner pinnarna.. Men nu går hon slalom... (3 pinnar)
◊ Ställande under gång
Med avståndsbelöning bakom.
◊ Krypträning
Med handtarget, shiet vad det går framåt för lillstumpan! Typ 3 kryptag är vi uppe i..
◊ Starter & icke-starter
För att lära henne att lyssna på mitt kommando, alldeles för ofta chansar hon!
◊ Inkallning med ingång
Har vi helt enkelt inte tränat så mycket och därför tänkte jag köra det.
Tänkte även träna på att gå tillbaka utan att kalla in..
◊ Kampande
För roligheten skull =0)
◊ Plattsliggning
Ska be husse ta tiden på 2 min (hon klarar det lätt) men jag vill veta ungefär hur länge det är..
◊ Shejping
Idag blir det basketbollen, måste dock lägga upp ett "shejping-schema" så att vi inte fastnar. Vet inte riktigt vad det är jag vill... hmmm....
Tänkte försöka shejpa lite varje dag.. har beställt hem en klickerbok och ska även läsa en "gammal" bok jag har, Leia blir på sånt himla bra humör när hon blir klickad!

Känns nästan dags att komma igång med träningsdagboken igen.. men vi får se, ska träna några dagar nu och se vart vi ligger i varje fas. Ska ju träna så mycket som möjligt innan Hanna & Myra kommer. Då är det upp till bevis, eller vad säger du Hanna!?

Förresten Hanna, hemsidan? Haha.. går den bra? Förlåt att jag tjatar men liksom när du va här i januari så var det "snart uppe" ;).

Huggsi & nosgnuggar
~ Jenkan & Leia ~
Back on track igen!

Krypträningsbild från Tånga Hed, är inte rumpan helt bedårande!? (Leias alltså!)
None


myra o Hanna

Hmpf, nu tycker jag inte du ska vara sådär :P Jag har faktiskt börjat skissa på en ny layout, haha slutar med att jag har tre klara sidor på datorn men inga på nätet.... JO men jag skaa, snart ;)



Ja fyfan vad kul vi ska ha! Blir så bra att bolla idér med någon vettig person ;)

kramis



PUBLICERAT: 2008-05-21, 08:18:26 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: