2008-05-13
 08:42:23

Kontakt

Jag älskar kontakten med min hund!

Imorse hade vi en helt underbar promenad med massor av kravspontan- och krav-kontakt. Leia förstår verkligen vad jag vill, ibland är det jobbigt för henne och då hör man hjärncellerna spraka ;) men hon klarar det!

Jag fyndade något igår =0) wiiiiiiiie, om några dagar kommer nog resultatet upp här. Ska bara fixa lite med det först.

Snart fyller jag år, känns som vanligt väldigt märkligt. Helst hade jag velat ha det en månad extra fram i tiden, men jag tror inte att det går =S.

Husse jobbade inatt och då är han som vanligt utslagen större delen av dagen, så Leia fick åka hem till husses päron och härja idag.

Dagarna går fort men ändå långsamt, vill att dem ska rusa förbi men samtidigt vill jag hinna andas..

Kramar
~ Matte ~


Nathalie

Kravspontan och krav-kontakt vad menas med det? hur tränar du då? låter intressant.



ha det fint!


Jenkan

Krav-kontakt är när jag ber henne att ta kontakt.



Kravspontankontakt är när vi kommer i en situation då jag kräver att hon ska ta spontan kontakt!



Lite krångligt men väldigt najjs!



PUBLICERAT: 2008-05-17, 23:05:31 | URL: http://www.jenkan.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: