2008-05-11
 22:46:55

Rullar på..

Helgen har rullat på här hemma och det blev varken utställningen eller DP-träff. Tråkigt såklart att missa men man måste få göra sina val.
Fortfarande känns inte hälsan på topp och man känner väl sig inte 100% direkt. Leia börjar hämta sig efter kliattack från fästinghalsbandet. Tråkigt att det inte funkade!

Veckan ser lugn och uppvilande ut. Imorgon blir det middag hon mina päron tillsammans med bror+familj och vår kusin från Schweiz. Kul att ses faktiskt, träffar ju inte dem så ofta!

Söndag är det ju dags för MH, sketspännande! Fastän jag vet hyffsat hur Leia reagerar i vissa situationer, så kan man ju bli förvånad! Hoppas bara att hon kampar, för det är hon grym på =P.

Så denna veckan blir det lite vardagsträning, jag orkar inte träna så mycket avancerat och Leia är trött av värmen. Ska be husse kampa lite med henne varje dag, för som det ser ut nu är det han & Leia som får gå banan..

Big huggsis!
~ Jenkan & Leia ~


Lisa

Vad tråkigt, det var alltså fästinghalsbandet som orsakade kliattacken. Men skönt att man bara kan ta av det i vart fall. Men medlet sitter ju kvar i pälsen lääänge. Kanske ni kan prova exspot istället, sådana droppar. Jag menar, Leia badar ju ändå inte frivilligt ;) Ses ikväll! Jag är så spänd inför mh, ska bli så löjligt roligt! Kram



PUBLICERAT: 2008-05-12, 10:11:29 | URL: http://www.chloeweb.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: