2008-05-28
 10:37:08

Stackars Leia

Oftast sover Leia i sin bur (med öppen dörr) men inatt fick hon sova i sängen, när jag gick upp för att duscha låg hon kvar och sussade. Husse satt i soffan och kollade på TV, då hör han en gnyendes Leia. Han springer runt i lägenheten & letar, han hittar då en livrädd Leia fastkilad i täcket.

Hon hade alltså krypit in i täcket och sen inte hittat ut på samma ställe, utan kommit ut med en tass och huvudet genom en av hörnöppningarna och fastnat. Skräckslagen var hon, stackaren! Hon var lite öm i benet efteråt, så vi får hoppas att hon inte blev skadad!

Leia borde ha en varningsskylt "bör ej lämnas ensam i sängen".

Igår bokade jag tågbiljetter, så torsdag 5/6 klockan 13.12 åker jag & Leia tåg för första gången! Wiiiiiehuuuu! Vi ska bo hemma hos Familjen Bakers, om nu inte husse får för sig att stanna i Sthlm. Vi får se!
Hur som helst ska det bli sååå kul att få komma iväg igen! Andra Sthlms-resan för iår och det blir åtminståne en till i augusti + någon mer! Hehe.. Stackars stockholmarna!

Igår fick jag & Leia en lekinvit från Maria & Jade och självklart nappade vi, det blev 2 rundor på Tippen + lite avstickare. Sååå mysigt hade vi, underbart väder, underbara pinnar och underbart sällskap!
Blev nog några bilder, tyvärr med Lellekameran så ingen vidare kvalité, ska kolla när jag kommer hem!
Leia fick bada när vi kom hem eftersom både hon och Jade satte tänderna i hästskit *mysigt*.

(Överstrukna punkter är avklarade!)
Ikväll har vi ett späckat schema!
♦ 16.30 Åka från Jobbet
♦ Köpa Lax & Ris foder (det enda godis som passar oss)
♦ Köpa linsvätska till matte
♦ Köpa mjölk & ägg
♦ Äta
♦ Ge Leia mat

♦ Rasta Leia
♦ 19.00 Telefonmöte =0)
♦ Kolla Greys (förmodligen med halvt öga)
♦ Pula med en hemsida
♦ Lägga ut info om nästa DP-träff
♦ Räkna på nuffror
♦ Betala räkningar
♦ Träna med Leia
♦ Klippa Leias klor
♦ Smörja Leias öron (först hitta 8-hour krämen)

♦ Några djupa andetag
♦ Kolla bokningsvillkor SJ (utifall jag ska avboka hemresan)
♦ Kolla försäkringsvillkor, Folksam
♦ Skriva handlingslista till söndag
♦ Bestämma mig om jag ska beställa 2 linnen..

YES! Ha en underbar dag!


Myra o Hanna

beställ linnena, shopping mår man ALLTID bra av! Jag är iaf i stockholm på lör eftermiddag... Bara så du vet ;)



PUBLICERAT: 2008-05-28, 15:49:01 | URL: http://minmyra.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: